svētdiena, 2012. gada 1. janvāris

Ziemīšu balle!




Viss sākas jau ar to, ka varu oficiāli paziņot, ka esmu kļuvis viens no personām, kuri vismaz reizi mūžā ir lietojuši tonālo!
Tas man bija nepieciešams, jo zem acs joprojām varēja manīt pušumu, kas bija palicis pēc zāles futbola sacensībām un tā kā mums skolā ir tikai viena balle, jāpiebilst, ka pēdēja man sīnī skolā, tad fotogrāfijās bija jāizskatās pēc iespējas labāk!
Iepriekšējā vakarā jau svinējām dejotāju lokā Ziemassvētku balle, kura beidzās ar entākajām pokera partijām un sarunām par meitenēm un dzīvi, līdz ar to mājās bijām tikai pēc trijiem! un nodomājām, ka arī pēc skolas balles gribam atrasties šīnī pašā dzīvoklī!
Balli ar Motiju iesākām kā parasti iestiprinoties tuvākajā veikalā... Ierodoties ballē, bijām arī pirmie, kas sākām dejot, taču balle bija diezgan pasīva!


Ātri vien Ilze mani aizrāva uz foto stūrīti un augšā satikām arī Sandru, līdz ar to 2 bildes jau bija manā kontā! Tikmēr uzmetu skatu uz leju un redzēju, ka Motijs normāli tresī pie lēnās mūzikas un ar čali!
Biški sasmē





Atgriežoties ballē, Anna jau devās prom, tāpēc, kā gan bez atvadu bildes un vēl viena bilde manā kontā. Pietam vēl paspēju nodejot arī ar viņu deju


Laiks jau bija gandrīz 22.00, tāpēc nolēmām ķert izdevību vel pēdējo reizi iepirkties, kur ļoti izpalīdzēja Dāvēns un mūs visus nogādāja laikā uz veikalu. Līdz ar to, kādu laiku uzkavējāmies viņa busā .


Arī pagājušajā gadā man piederēja vienas no pēdējām bildēm foto stūrītī un Milana bija ļoti atraktīvi noskaņota lai bildētos, tāpēc pat neliela pārpratuma pēc viņas bildē ietilpu arī es...
Uzreiz arī metāmies dejot, varu teikt vakara labākais gr
ieziens bija manā konā tieši ar Milanu, jo ar viņu bija vistrakākās dejas... biju pat aizelsies! ;)

Kad līdz ballei bija palikusi kāda stunda, pārsvarā visas atlikušas dejas nodejoju ar Gunitu, pietam viņu vienu pašu palaist nebija vēlams! Nepalikdams līdz beigām ar Gunču izgāju ārā, lai izvairītos no liekām acīm, izrādījās, ka viņai tanī vakarā kājas bija pārāk smagas, lai tiktu līdz mājām, tāpēc nācās pavadīt, tiesa gan, tālāk to izdarīja Rihards un es atgriezos, dzīvoklī, kur vakarnakt spēlējām pokeri!
Šoreiz garastāvoklis nenesās uz sarunām un līdz 5 rītā pavadīju "Melnajā kaķī", jā zinu - nožēlojams līmenis, bet ja godīgi biju mazliet uzvilcies, tāpēc vien devos turp, kur satiku arī klasesbiedrenes, kuras arī vakara gaitā nodrošināja naktsmājas!

Ps. Lai piedod tie, kurus neizdancināju, bet man šoreiz gribējās izdejoties ar visām klasesbiedrenē, ko arī es izdarīju... vismaz tas priecē! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru